۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

با صدور پیامی؛

آیت‌الله مدرسی از مردم خراسان رضوی تشکر کرد

آیت‌الله مدرسی از مردم خراسان رضوی تشکر کرد

مشهد ـ منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی با صدور پیامی، از حضور مردم ایران و خراسان رضوی برای حضور پیروزمندانه در انتخابات، تشکر کرد.

درود و سلام بر شما مردم خوب استان خراسان رضوی علی مشرفه السلام درود بر شهیدان عزیز، ایثارگران بزرگوار، خانواده‌های معزز آنان و خبرگان فقید استان.

درود بر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی و همه فرهیختگان، دانشگاهیان، دانشمندان و علمای بزرگوار

این جانب پیروزی بزرگ ملت رشید ایران را در این انتخابات و با انتخاب‌های خوب خود تبریک می‌گویم و خاشعانه پیشانی شکر بر زمین می‌سایم که خداوند منان به رغم طوفان‌های سیاه و سهمگین پرداخته بدخواهان، دشمنان ملت را منکوب و مردم عزیز ایران اسلامی را سرافراز فرمود.

به خصوص از مردم خوب استان خراسان رضوی و عاشقان امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیة والثناء تشکر می‌کنم که به حقیر اعتماد نموده و اینجانب را به‌عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری برگزیدند؛ از خداوند متعال در آستانه میلاد هشتمین اختر امامت، توفیقات همگان را خواستار، و امیدوارم با دعای شما عزیزان همه منتخبین بهترین‌ها را رقم زنند تا دل‌های همه و قلب مبارک مولا و صاحب ما امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف شاد شود.

کد خبر 5240710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha